Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Sandra - 10 augusti 2013 10:00

Har under sommarlovet har jag faktiskt inte haft så stor ambition att måla trots att jag tycker om det så mycket, men jag har inte haft så mycket inspiration. Men för bara någon vecka sen hittade jag en bild på instagram med som visade en tjejs rygg, hon hade uppsatt hår och ett svagt mörkt kors i ryggen. Bilden var svart vit och var otroligt inspirerande och jag blev bara tvungen att testa måla. Jag blev till en början väldigt nöjd men när jag skulle lägga till pricken över i:et, korset, så blev att galet. Jag började bara måla med mörk, mörk svart färg på en ändå ganska ljus tavla och allt bara skar sig på nått sätt, jag blev otroligt missnöjd och tänkte att jag får skynda mig att ta bort det om det i huvud taget ska kunna försvinna. Så fort försökte jag ta bort det men lyckades sådär... kanterna blev kvar men det blev bättre en vad jag hade förväntat mig. Det blev lite mer mystiskt och passar bättre in i tavlan.

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att måla och skapa så kort sagt är det vad detta kommer bestå av :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards