Direktlänk till inlägg 21 april 2013

Modet kommer alltid tillbaka till svart!

Av Sandra - 21 april 2013 20:22

Andra inlägget och det känns väldigt bra. Nu är det en väldigt enkel och stilren tavla vilket är väldigt mycket min stil med svart och vit osv. Det är ett enkelt tryck av en schablon till vänster och till höger har jag tryckt en text med bokstäver som jag har gjort själv som jag kommer visa senare i veckan... Men det står då på franska "La mode revient  toujours au noir" som då på svenska betyder "modet kommer alltid tillbaka till svart". Varför fransk text?? Jo för att jag pluggar franska och tycker det är ett väldigt fint och roligt språk, det finns även många fina uttryck att använda och det blir lite roligare än att alltid använda sig utav engelska texter. 

   

 
 
Lotta

Lotta

27 april 2013 15:52

Snygg tavla och snyggt fotat! Lägg ut på facebook när du gjort inlägg så man inte missar nåt! :)

http://enkakaiugnen.bloggplatsen.se

Sandra

28 april 2013 20:11

Men tack! Ja de ska jag göra så att du inte missar något spännande ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 10 augusti 2013 10:00

Har under sommarlovet har jag faktiskt inte haft så stor ambition att måla trots att jag tycker om det så mycket, men jag har inte haft så mycket inspiration. Men för bara någon vecka sen hittade jag en bild på instagram med som visade en tjejs rygg,...

Av Sandra - 9 augusti 2013 19:41

I går åkte jag iväg på en dags utflykt till stora Nolia mässan i Umeå. De var absolut en upplevelse och få se hur otroligt stort allting var. Men eftersom jag hade tur lyckades jag även få med mig lite pärlor hem! Mitt i en av dom stora hallarna hitt...

Av Sandra - 7 maj 2013 20:28

Det här är då två tavlor som jag gjorde för ganska länge sedan men några av mina favoriter. Åter igen så är det svart och vitt. Men det är ju något som funkar på alla ställen, och för att göra det mer intressant så brukar jag väldigt ofta lägga in gl...

Av Sandra - 1 maj 2013 21:46

Igår på sista april hade vi 80- års firande för världens bästa farfar med hela släkten. Det innebar ju att man skulle ha någon liten fin present  Det blev då så att jag tog med mig en av mina linoliumtryck som jag har ramat in som present. Det är så ...

Av Sandra - 28 april 2013 20:18

Det här är då min senaste och mest vågade tavla jag hittills har gjort. För det mesta jobbar jag med vitt och svart och enkelhet men nu kände jag för att göra nått vågat och testa något nytt. Jag är väldigt nöjd med själva kroppen men jag tyckte att ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att måla och skapa så kort sagt är det vad detta kommer bestå av :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards