Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Ny blogg!

Av Sandra - 19 april 2013 20:43

Jag har nu bestämt mig för att skapa en ny blogg där jag så ofta jag kan ska försöka lägga upp bilder på mina tavlor, det är en ren självklarhet att jag inte kommer att kunna blogga varje dag pga att jag måste måla och det tar tid att måla. Men på den här bloggen kommer det mest bara att bli bilder på tavlor och inte så mycket text skrivande. Som ny start så börjar jag med två helt nya tavlor som jag har gjort dom senaste dagarna :)

   

 
 
Sandra

Sandra

19 april 2013 20:53

Jättefina tavlor :)

http://saandras.bloggplatsen.se

Sandra

19 april 2013 21:08

Tack så mycket :)

 
Lotta

Lotta

19 april 2013 20:59

Riktigt snygga tavlor! Ska bli kul att kunna följa ditt målande, den där med munnen var ju superläcker! Du har så roliga idéer! :)

http://enkakaiugnen.bloggplatsen.se

Sandra

19 april 2013 21:09

Tack! Ja det ska bli kul att börja igen! det blir ju en del målande då och då så jag tänkte varför inte liksom ;)

 
Ingrid

Ingrid

20 april 2013 07:56

Superhärliga!
Kommer följa dig

http://ingridienser.bloggplatsen.se

Sandra

21 april 2013 20:06

åh vad kul att du tycker det! Jätte kul kommer upp lite nya saker lite då och då :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 10 augusti 2013 10:00

Har under sommarlovet har jag faktiskt inte haft så stor ambition att måla trots att jag tycker om det så mycket, men jag har inte haft så mycket inspiration. Men för bara någon vecka sen hittade jag en bild på instagram med som visade en tjejs rygg,...

Av Sandra - 9 augusti 2013 19:41

I går åkte jag iväg på en dags utflykt till stora Nolia mässan i Umeå. De var absolut en upplevelse och få se hur otroligt stort allting var. Men eftersom jag hade tur lyckades jag även få med mig lite pärlor hem! Mitt i en av dom stora hallarna hitt...

Av Sandra - 7 maj 2013 20:28

Det här är då två tavlor som jag gjorde för ganska länge sedan men några av mina favoriter. Åter igen så är det svart och vitt. Men det är ju något som funkar på alla ställen, och för att göra det mer intressant så brukar jag väldigt ofta lägga in gl...

Av Sandra - 1 maj 2013 21:46

Igår på sista april hade vi 80- års firande för världens bästa farfar med hela släkten. Det innebar ju att man skulle ha någon liten fin present  Det blev då så att jag tog med mig en av mina linoliumtryck som jag har ramat in som present. Det är så ...

Av Sandra - 28 april 2013 20:18

Det här är då min senaste och mest vågade tavla jag hittills har gjort. För det mesta jobbar jag med vitt och svart och enkelhet men nu kände jag för att göra nått vågat och testa något nytt. Jag är väldigt nöjd med själva kroppen men jag tyckte att ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att måla och skapa så kort sagt är det vad detta kommer bestå av :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards